AEG 79904 G b GasTouch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG 79904 G b GasTouch op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Fred v.d. P. 12-06-2008
Geschreven voor: AEG 79904 G b GasTouch

Een heel mooi apparaat. Werkt erg goed. Af en toe doet ie wel eens raar, gaat ie uit of gaat ie helemaal niet aan (vooral na grondige schoonmaak). Het glas is erg makkelijk te reinigen, jammer dat het gedeelte waar de pannen op staan wat moeilijker te reinigen zijn, misschien heeft iemand daar een tip voor.
Dat materiaal is van gietijzer.
Wij hebben hem nu al een behoorlijke tijd en zijn er heel erg tevreden over.
Echt wel een aanrader voor iemand die iets meer geld wil uitgeven aan kwaliteit en design.

Arjanbe 05-11-2007
Geschreven voor: AEG 79904 G b GasTouch

Geweldig apparaat. Ziet er echt top uit. Alleen er zitten in het gebruik een paar nadelen. Touch systeem werkt langzamer dan de gewone draaiknop. En... er zit een sensor in als die niet warm wordt of is dan gaat het gas uit. Gevolg: als je meteen een kleine vlam wil vanuit een koude start, dan gaat de gas kraan dicht en blijft hij hem steeds weer ontsteken. Aan ... uit .... aan ... uit... Eerst even (ongeveer 30 seconden) middel of hoog vuur en daarna kan je pas een kleine vlam kiezen. Vormgeving en mogelijkheden (timer op de vlam e.d.) geweldig !!!. Zeer eenvoudig in schoonmaak (geen draaiknoppen)